№: 1
ID картки працівника:
294839
Найменування посади:
Професор
Факультет/Відділення/Інститут:
Факультет транспорту та механічної інженерії
Кафедра/Науковий підрозділ тощо:
Кафедра автомобілів і транспортних технологій
Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво):
Основне місце роботи
Місце основної роботи, найменування посади:
-
Фізична особа. ID:
4458609
Фізична особа. ПІБ:
Маяк Микола Михайлович
Фізична особа. Дата народження:
16.06.1948
Фізична особа. Громадянство:
Україна
Фізична особа. Стать:
Чоловіча
Початок роботи в закладі:
04.10.2018
Дата початку стажу:
31.08.2018
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Тип:
Науково-педагогічний
Безперервний стаж:
Так
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Повних років:
5
Відомості про підвищення кваліфікації:
ДП ДержавтотрансНДІпроект, м. Київ, 2017 р.
Останні зміни в ЄДЕБО:
15.04.2022 15:58
Досягнення у професійній діяльності:
  • 1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

    1. Маяк М.М., Мельничук С.В., Рафальський О.І. Оптимізація вибору рухомого складу для пасажирських автомобільних перевезень по магістральним вулицям м. Житомира //Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. Науковий журнал. №2(4). 2015. Луцьк, ЛНТУ, с. 77-84.
    2. Маяк М.М. Концепція створення «Українського транспортного сервісу» // Сучасні автомобільні розробки України. Збірник наукових праць. – Миколаїв: ФОП Швець В.Д., 2015. – С. 7- 8.
    3. Рудзінський В.В, Маяк М.М., Мельничук С.В., Рафальський О.І., Чуйко С.П. Обстеження пасажиропотів на транспорті загального користування м. Житомир та оцінка основних техніко-експлуатаційних параметрів для вибору міських автобусів. // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: Технічні науки. - Житомир: ЖДТУ, 2016. – С. 6-12.
    4. Маяк М.М., Мельничук С.В., Головня Р.М., Чуйко С.П. До питання визначення технічної швидкості міського маршрутного автобуса в залежності від умов його експлуатації.// Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. Науковий журнал. – Луцьк: Луцький НТУ, 2018. – № 1(10). – С. 58-65.
    5. Маяк М.М., Прогній П.Б., Матвіїшин А.М., Попович П.В., Шевчук О.С., Островерхов В.М., Коцур А.С., Романишин О.В. Особливості розвитку ринку вантажних і пасажирських первезень//Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. Науковий журнал. – Луцьк: Луцький НТУ, 2020. – № 2(15). – С. 64-71."

  • 3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

    1. Сахно В.П., Безбородова Г.Б., Маяк М.М., Шарай С.М. Автомобілі: Тягово-швидкісні властивості та паливна економічність/ Навч. посібн/ К: В-во „КВІЦ”, 2004, 174 с. 2. Маяк М.М., Безбородова Г.Б. Вождение и эфективность использование легкового автомобиля.-К.: КИТ, 2009.- 240 с.
    3. Маяк Н.М. Автомобильное топливо и эфективность его использования/Учебное пособие, КАДИ/ Киев, УМК ВО 1991,- 148 с.
    4. Маяк М.М. Топливная экономичность топлива автомобилей в сложных условиях движения / Монографія/ «Вища школа» , Киев, 1990, с. 216

  • 10) участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”

    Участь у міжнародному науковому проекті: «Комунікаційні і інформаційні технології для забезпечення безпеки і ефективності транспортних потоків: європейсько-російсько-українська магістерська і докторська програми з інтелектуальних транспортних систем» 517374-Tempus-1-2011-1-RUTEMPUS-JPCR. Тривалість проекту: 15 жовтня 2011 – 14 жовтня 2014

  • 11) наукове консультування підприємств, установ, організацій не менше трьох років, що здійснювалося на підставі договору із закладом вищої освіти (науковою установою)

    Радник авіакомпанії «КІМ АВІА». 2003 по теперішній час.

  • 19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях

    Дійсний член Транспортної Академії України, 2003 р.

  • 20) досвід практичної роботи за спеціальністю (спеціалізацією)/професією не менше п’яти років (крім педагогічної, науково-педагогічної, наукової діяльності) із зазначенням посади та строку роботи на цій посаді

    "1. Директор ДП «Авітер» Мінпромполітики. 1992-1994 рр.
    2. Генеральний директор авіакомпанії «Антонов Аеротрек». 1994-1996 рр.
    3. Президент, віце-президент ДП Міністерства оборони України «Українська авіаційна транспортна компанія» (ДП МОУ «УАТК»). 1997-203 рр. "